vrijdag 13 mei 2016

Theo voor Zjef

Ik heb even mijn blog overlopen, en wat heb ik gemerkt. Er staan nog heel wat van mijn maaksels niet op.

Moet er toch eens werk van maken om alles een beetje bij te houden.

Bij deze...

2 Theo hemdjes voor Zjef.

Die met de monsters was de eerste, daar had ik me nog niet gewaagd aan knopen met knoopsgaten.
Die groene (Soft Cactus stofje) is er eentje met echte knopen.
Hier kwam wel wat stress bij, stel dat die knoopsgaten mislukken....
Je kent het gevoel waarschijnlijk wel.


Dit monster hemdje is ondertussen wat aan de kleine kant.
Maar ik kan het toch nog niet wegdoen.
Misschien dat Marie hier later ook nog wel blij mee zal zijn.

Als ik er zo over nadenk, dat past eigenlijk wel goed bij haar karakter.

Een klein monstertje....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten