zaterdag 14 mei 2016

Niet zo geslaagde creaties



Dit heeft iedereen wel eens voor.
Kleedjes die niet vallen zoals je wil.
In die boekjes zien die er allemaal zo geweldig uit, maar als je ze dan zelf maakt.....
Ja, dan laat het resultaat wat te wensen over.
Ik heb er dus nog niet over geblogd, laat staan dat ze al uit de kleerkast gekomen zijn.

Ik kan me al voorstellen wat mijn man hier over gaat zeggen.

"Dat kan je dat kind toch niet aan doen!!" 

Bij deze:

Lucy uit LMV (4/2014)
Al bij al valt dat kleedje wel mee, alleen de stof is nogal stijfjes.
Daardoor valt het nogal stroef.


Jill uit LMV (2/2015)

Ik vind het nogal een slordig kleedje... En zo kort... 
Zedig is het niet meer. (Misschien hangt het al te lang in de kast...)
 
 

1 opmerking:

  1. Dat komt bij iedereen wel eens voor, dat het resultaat niet uitdraait zoals je in gedachten had. Misschien kan het Jill-jurkje nog als tuniek gedragen worden?

    BeantwoordenVerwijderen