dinsdag 15 december 2015

Een winters Tiny-kleedje in een verschrikkelijk stofje.... of niet?

In blogland zie je het Tiny-patroon veelvuldig verschijnen.
Dus ik dacht: "Laat ons dat ook maar eens uitproberen".
Ik tekende het patroon over in maat 2 jaar en 4 jaar.
Een Tinyke voor ons Marie (=de dochter van 4) en eentje voor Lieke (petekindje dat 2 wordt)
Het stofje was ik tegengekomen tijdens het stoffencircus in Wieze.
Maar ai ai...
Manlief vond een patroon met naam "TINY".
Dan gaat bij hem al een alarmbel af.
Zo iets oudbolligs....
En wacht, toen hij me uiteindelijk bezig zag, en het stofje zag ging de volgende fase in.
"Ik kan wel huilen!! Waar heb je dat stofje weeral gevonden!! Jij gaat nooit meer alleen stofjes kopen!!"
Dat belooft dus.
Ik zal de foto's van Marie toevoegen, dan kunnen jullie zelf oordelen.
En Lieke, als jij een fotootje van jezelf hebt, dan wil ik dat ook wel toevoegen.







1 opmerking:

  1. Ik ben het niet met manlief eens hoor! Het is een geweldig kleedje in een superschattig stofje.
    Niks oubolligs aan.

    BeantwoordenVerwijderen