vrijdag 20 maart 2015

Truien aan de lopende band!!

Voor mijn nieuwjaar had ik een overlock gekregen van mijn man en kindje.
En dus werd het hoog tijd dat ik dat machien eens deftig ging uitproberen.

De kaptrui uit Stof voor durf het zelvers in de blogmond ook genoemd als SVDHZ.

De kids hadden graag een trui met hun naam op.
U vraagt, wij draaien.
En de mama schoot in gang.

Als resultaat 4 truien met elk zijn eigen naam op de rug.
De naam heb ik erop gezet met flock-folie.
Dat was wel een heel werkje.
Eerst een lettertype zoeken, de namen uitprinten in de juiste grote op papier.
En dan met schaar en mes aan het werk.
Uiteindelijk is dat nog vrij goed gelukt.

En wat de overlock betreft, ik denk dat ik hem nu wel stillaan begin te kennen.

Hier zijn ze dan, 3 helden met een eigen trui.


 

En wat bleek, ik had nog net genoeg stof over om voor mijn Metertje ook eentje te maken.

Dus, mama en papa van Lieke.

Dit kleine truitje ligt op een grote meid te wachten.
Kom hem maar halen!!!




2 opmerkingen:

  1. leuk gedaan ,heerlijke truien. Wel en heel werk hoor zo met de hand knippen!

    BeantwoordenVerwijderen