donderdag 19 maart 2015

Babette

Uit het boek zelfgemaakte kleertjes 2, van Catharine Deweerdt, heb ik me aan het Babette-kleedje gewaagd.

Dat was wel een uitdaging.
Ik ging voor de versie met een strik op de rug, met kapmouwtjes en een kraagje.Alles erop en eraan.
Amaai wat heb ik gevloekt op die mouwtjes zeg.
Maar het resultaat mocht er wel zijn.
En dat allemaal dankzij de goede uitleg in het boek.

Het enige probleem.....

TE KLEIN!!!

Ik had ons Marie nochtans goed opgemeten.
Goed dat ik ons Lieke (metekindje) achter de hand heb.
2 jaar jonger als Marie, en nog een klein beetje kleiner, maar dat kleiner zijn, dat zal niet zo lang meer duren denk ik.
Maar geen zorgen Marie, het maatje groter hangt al klaar!



Stof van het Stoffenspektakel
Achteraanzicht
Heel mooi boek!!!

2 opmerkingen:

  1. Mooie jurk! Wat jammer dat het te klein is, ik ben benieuwd naar de volgende ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De grotere maat ligt al klaar.
      En daar heb ik wel een model.
      Ze ziet er beeldig uit.
      ;)

      Verwijderen